16. listopad 2014 v 10.31 | rubrika: servery všeobecně
Je to už měsíc to Tučňák 3.0 zaútočil a jsem si na 100% jistý, že i na mě. Google mě potrestal, že mi přestal posílat polovinu lidí. A chjo. Takže jsem musel vyzkoušet nástroj Distancování se o/.... Jak poznat ty špatné odkazy? Čert ví, pro mě je logika jasná. Spousty odkazů a stejné strany. Vykradači přes RSS tolik nevadí, na každou stranu hodí jeden odkaz. Jsou jich stovky, ale svým způsobem unikátní. Ale co si Google pomyslí, když na jednu URL vede 200 odkazů? |
přečteno: 572x | komentáře (7)
|
Reálné porovnání Netmonitor vs Google analytics
30. červenec 2014 v 13.13 | rubrika: servery všeobecně
Vždycky mě zajímalo nějaké porovnání Netmonitoru a Google Analytics (GA). Statistiky Netmonitoru jsou veřejné a porovnat se s "konkurencí" je dobrý, ale co když ta čísla nejsou srovnatelná. Jaký koeficient započítat? Na internetu jsem podobné srovnání nenašel. ![]() Jak je vidět Netmonitor ukáže všeho méně kromě délky návštěvy, tu naopak celkem významně prodlouží. Největší rozdíl je v návštěvách, ale to je jen na nastavení podmínek, co je to návštěva. Na počtu zobrazených stránek už takový rozdíl není. Proč tam vůbec nějaký je netuším. Netmonitor zřejmě očišťuje výsledky od nějakých návštěv - zde by měl mít výhodu nad GA - znalost tuzemských poměrů (nějaké lokální crawlery apd). |
přečteno: 504x | přidat komentář
|
Reklama na Facebooku, čekám na trhák
15. duben 2014 v 07.56 | rubrika: servery všeobecně
![]() Od té doby zkouším najít další takovou příležitost, ale bohužel. Vymyslel jsem si jednoduchý test. Propagovat za 5 EURo (nižší rozpočet mi Facebook neumožňuje) a nechat proinvestovat 1 EURo. Na tomhle vzorku se ukáže zda je to téma, které někoho zajímá nebo omyl. Pak stačí jen zrušit propagaci a ouha stála jen 1 EURo ač to Facebook na začátku nedovolil :) Taky musím zmínit, že ačkoli Facebook meří úspěšnost reklamy, nekryje se 100%tně s daty Google Analytics, které ukazují více příchozích. Zřejmě FB neumí měřit počet kliků přímo na odkaz a spokojí se jen s kliknutím, sdílení nebo like u příspěvku. |
přečteno: 97x | přidat komentář
|
Seznam a jeho fulltext
6. březen 2014 v 08.48 | rubrika: servery všeobecně
Vyhledavače jsou pořád takovým tajemstvím a nikdo přesně neví, co čekat. Před pár dny jsem aktualizoval nějaké texty. Google to zaznamenal prakticky ihned. Od Seznamu jsem očekával změnu v rámci týdnů a světe div se, trvalo to asi jen týden. Takže docela dobrý. Co mě překvapilo je, že Seznam si drží jak starý tak i nový text na jednu stejnou stránku. Divný systém. ![]() nový text a starý text - ale jiná doména, cajk ![]() starý text na stejnou doménu viz předchozí obrázek |
přečteno: 142x | přidat komentář
|
4. únor 2014 v 13.40 | rubrika: servery všeobecně
Podle článku byl průměrný proklik v CZ v roce 2013 cca 0,23%. Moje čísla jsou poněkud vyšší cca 0,3 - 0,6% a to jsem slyšel, že zdaleka to nejsou ta nejlepší čísla, kterých lze dosáhnout. Nutí to k zamyšlení, proč je průměr tak nízký. Nekvalitní stránky, kde se nikdo dlouho neohřeje můžeme pominout. Pochybuji, že jejich množství meziročně narostlo. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že mít na stránce mnoho reklamy nemá smysl. Nechal jsem se přesvědčit k vyzkoušení jedné obrovské reklamy, která měla mít super proklik a vůbec. Velikost se mi nehodila a tak dostala maximálně VIP místo na stránce. Proklik neměla špatný, zisk také ne. Po týdnu jsem kouknul do tabulek a zjistil, že to co jsem vydělal na ní, to mi chybělo na reklamě původní - která byla na svém místě o kousek níž. Zbytečně jsem si na web dal nehodící se reklamu. |
přečteno: 165x | komentáře (4)
|
Změna času, kdy přeřídit hodinky
30. leden 2014 v 09.10 | rubrika: servery všeobecně
Při dnešních cenách domén pod 200,-/rok není problém si jen tak nějakou koupit na zdařbůh. Zaujal mě žebříček nejhledanějších slov. Změna času? No to by mě fakt nenapadlo. Sice pík jen 2x za rok, ale o to zajímavější. Vlastně si od toho nic neslibuji. Nějaký zisk už vůbec ne. Na druhou stranu můžu sledovat jak si vyhledavače poradí s novou doménou a jak moc ji dokážu dostat nahoru. Zatím má historii cca 14 dnů a dostat jí nahoru nebyl problém, dál už to půjde asi z tuha. :) ![]() tohle je docela úspěch vs minimum investovaného času |
přečteno: 97x | komentáře (1)
|
29. leden 2014 v 08.24 | rubrika: servery všeobecně
Když jsem dostal od Google nabídku na konzultace mého Adsense, tak jsem chvíli váhal... co mi tak můžou říct nového? Ale protože v době nabídky šly zisky ke dnu vzal jsem první termín, který byl k mání. Včera byl den D. Sjednaný čas se posunul asi o 20 minut a paní Google se mi omlouvala a ujišťovala, zda to nevadí. Takovou vstřícnost bych nečekal. Bylo znát, že můj hlavní web měla nastudovaný a očividně měla na papírku poznámky k věci. Něco ještě dělala online na základě mých reakcí a konzultovali jsme jedna radost. |
přečteno: 112x | komentáře (1)
|