|
Poradna Poradte.cz - vylepšení
27. únor 2014 v 08.11 | rubrika: poradte.cz
Mám to vcelku nárazové. Většinou měsíc neustále nědo vylepšuju, předělávám a pak měsíc skoro nic a zase dokola. je to asi jediná možnost jak to vydržet dlouhá léta. :) Občas se kouknu na konkurenci jak se s nějakým problémem vypořádali oni, jak to řeší. K mému údivu spoustu věcí neřeší vůbec. Bohužel tu nechci psát konkrétně, co neřeší a jak jsem to vyřešil já a kolik mi to dalo práce a kolik ještě dá, protože bych jím tím poskytnul návod a zase tak hodný být nechci. Je pravda, že vyhledavač Google je zrovna tak chytrý, že se mu napovídat skutečně moc nemusí. Sám ví co a jak. Na druhou stranu proč mu nejít naproti? :) Jestli to má nějaký smysl ukáže čas. Zatím se Poradte.cz v konkurenci poraden drží. Po šíleném říjnu/listopadu se vrátila na místo lídra, kam patří :-D Sice mi v listopadu uniklo spoustu peněz, ale na druhou stranu jsem byl pod tlakem a vymyslel další spoustu věcí v čem se zlepšit. Jaký to bude mít vliv uvidíme v tomto roce. |
přečteno: 159x | přidat komentář
|
|
28. leden 2014 v 07.32 | rubrika: poradte.cz
Jak jsem psal nedávno, vyhnal jsem uživatele z mobilní verze. Její návštěvnost rostla velmi rychle a podíl lidí s klasickým PC už tvořil něco kolem 50%. To je špatně. Je jen pár lidí, kteří nechtěji plnou verzi. Ti ostatní jsou na ní omylem. Má to hned několik nevýhod a jednu příčinu. Příčinou jsou vyhledavače, které vrátí výsledek z mobilní verze. To osobně nechápu. Google moc dobře víc, která verze je která a při testech je interpretuje správně. Že by Seznam? Nevěřím, že jen on. |
přečteno: 181x | přidat komentář
|
|
14. leden 2014 v 07.37 | rubrika: poradte.cz
![]() Něco udělá Adblock, který dlouhodobě může být problém. Jednak pro majitele stránek a pak i pro samotné uživatele. Pokud jich bude mnoho bude se muset najít jiný model financování webů než sledováním reklamy, to ukáže čas. Mobilní verze se výborná věc. V mém pojetí poradny je téměř dokonalá. Je malá (málo stažených dat), rychlá, přehledná a jednoduchá. V mobilu jí mám rád a vypadá vážně dobře. Chodí na ní už 10% uživatelů a to se zdá dost. Ovšem reklama v ní moc nefunguje. Jednak jí je tam méně, ne každý prohlížeč jí vůbec zobrazí a kdo ví jaké jsou všechny důvody. Letmým pohledem do Google Analytics jsem zjistil, že 50% provozu v mobilní verzi dělají stolní počítače. Proč? |
přečteno: 206x | přidat komentář
|
|
9. leden 2014 v 08.14 | rubrika: poradte.cz
A co takhle udělat přehled i po dnech v týdnu? Do původních dat stačí přidat den v týdnu a hotovo. Tentokráte je to minutovka. :) ![]() den v týdnu Excel umí dokonce v několika formátech |
přečteno: 205x | přidat komentář
|
|
8. leden 2014 v 15.06 | rubrika: poradte.cz
Myslím, že je dobré vědět, kdy je na webových stránkách největší šrumec. Data jsou v Google Analytics, tak proč toho nevyužít. Chtěl jsem průměrná data za celý rok bez ohledu na dny v týdnu. Vyexportoval jsem si je do excelu, kde jsem zjistil, že se datum a čas ztratilo. Je to nepříjemné, ale ne nepřekonatelné. Každý řádek je +1 hodina, stačí je každému řádku přičíst 1/24 a protáhnout vzorec. Z toho data si vedle natáhnout hodiny a hotovo. ![]() Hotová data. První dva sloupce jsou od Google zbytek je dopočet. |
přečteno: 242x | přidat komentář
|
|
6. leden 2014 v 10.55 | rubrika: poradte.cz
Mezi svátky jsem obdržel reklamaci kanálu RSS poradny. Úplně jsem zapomněl, že není košér. Vlétnuly tam nepatřičné znaky a některé čtečky to nedokázaly překousnout. Zakousnul jsem se do práce a upravil kanál tak, aby prošel kontrolou validity. Šlo to tak rychle, že jsem laboroval čím dalším se můžu zavděčit a doplnil co šlo. Výsledkem je, že je nejen validní na 100%, ale dokonce kontrola už ani nedoporučuje další úpravy. ![]() wow :) |
přečteno: 193x | přidat komentář
|
|
1. leden 2014 v 14.48 | rubrika: poradte.cz
![]() Odesílací skript jsem napsal 30/12 a vědom si toho, že to zrovna není ideální datum jsem nastavil odesílání. Odesílání bylo tozloženo rovnoměrně do 2 dnů, abych nezahltil emaily a nebyl brán jako SPAM. |
přečteno: 322x | komentáře (6)
|