Velikost blogů již není omezena!

6. říjen 2009 | 22.01 | rubrika: blogy píše.cz

Od této chvíle není omezen prostor pro Váš blog, může být tak velký a obsáhlý jak budete chtít sami. Dosud byl omezen společný prostor pro obrázky, mp3, webFTP a galerii na 100MB s možností zvýšení zdarma.

Blogy ovšem nejsou galerie (fotoalbumy), proto je galerie omezena na 50MB, ačkoliv toto omezení je pouze teoretické - tato hranice je téměř nedosažitelná pro účely blogu.

Bláznivá funkce na Píše.cz

13. září 2009 | 21.00 | rubrika: blogy píše.cz

Jak se postupně ubývají blogy, tak i postupně ubývají staré články. Každý článek má své unikátní číslo a každý další získá číslo o jedno vyšší. Určitě už tušíte, že např. na doméně píše.cz mají články číslo vyšší než 126tis a přitom má "jen" 72tis článků. Vše mezitím je smazáno. Nově získají články nejnižší číslo, které je možno získat.

K čemu je to dobré? Hm, vůbec na nic... ale proč ne?

A jaké číslo má tento článek? No, protekční!

komentáře (8) | přidat komentář | hodnocení: 1 · 2 · 3 · 4 · 5 | 0 (1000000000x)

Jak počítá počítadlo Píše.cz

5. srpen 2009 | 08.12 | rubrika: blogy píše.cz

Po dlouhé době jsem napsal článek do manuálu o tom jak počítá naše počítadlo. Pro většinu z Vás to budou nové informace, které snad pomohou pochopit, kde je ukryta pravda a proč jsou výsledky jiné než na jiném počítadle. No, zkuste si jej přečíst

Odkaz: https://manual.pise.cz/121649-nezdaji-se-vam-pocty-na-pocitadle.html

Nová krátkodobá reklama

21. červenec 2009 | 14.38 | rubrika: blogy píše.cz

Dlouho jsem zvažoval jestli to mám udělat nebo raději ne. Jak jsem se rozhodnul je všem asi jasné, proto tento článek.

Na blozích se objeví nový reklamní růžek. Při zobrazení článku se tato reklama navíc vykompenzuje s reklamou pod článkem resp. ta tam nebude. Rohová reklama se každému uživateli ukáže pouze 5x, po týdnu ještě 2x a pak už nikdy více.

Jedná se o reklamu na můj druhý projekt Poradte.cz, na který už dlouho běží reklamní kampaně po celém internetu. Na blozích je naděje získat další spektrum uživatelů, tak aby komunita na Poradte.cz byla různorodá. Budu se modlit, aby nebyla příliš zasažena skupina kolem klikajících blogísků. Nic proti nim, jen tato skupina stěží využije Poradte.cz.

Věřím se Vaši shovívavost. Na obrázku níže je ukázka jak to bude vypadat, ukázka naživo je na hry.bazina.cz resp. na www.bazina.cz, kde je posuvná verze

reklama roh

Opět čarování s reklamou

26. červen 2009 | 23.22 | rubrika: blogy píše.cz

Ani to tak dlouho netrvalo a je tu opět změna ohledně reklamy. Asi je to zvláštní, ale týká se to pouze blogů na doméně píše.cz. U ostatních není žádná změna

Tedy na doméně Píše.cz zmizel horní proužek a místo toho se reklama vrátila do menu jak jste byli zvyklí. Ano, ta původní v menu také zůstala. Jsou tam tedy 2. První je velmi nápadná a její pozici neovlivníte. Druhá (podle mého) není téměř vidět a její pozici naopak ovlitnit můžete (nastavení/nastavení menu). Myslím, že je to posun k lepšímu, ale každý to může brát trošku jinak

Reklama v lepších barvách

23. červen 2009 | 22.24 | rubrika: blogy píše.cz

Včera jsem změnil barvy reklamy na všech blozích. Dříve se používalo jedno barevné schéma: bílé pozadí, červené odkazy a černé písmo. Na bílých blozích to nevypadalo vůbec špatně, ale na ostatních, kde nebylo zrovna bílé pozadí pod textem to vypadalo dost ošklivě.

Proto se nyní reklama nejprve "podívá" jaké máte barevné schéma a vezme si barvy z něj. Ne ve všech případech to může dopadnout na 100% (především vlastní styly nedokáže správně pochopit), ale ve většině je to v pořádku. Nyní je tedy reklama méně výrazná, více zapadá do designu jednotlivých blogů a snad jste i vy více spokojeni s tímto nutným zlem

Změna textové reklamy

15. červen 2009 | 22.05 | rubrika: blogy píše.cz

Dočasně je na všech blozích reklama typu "banner + horní linka". Blogy, které měli zvolenou "zvýrazňovat slova" ji tedy mají také. Těchto blogů je menšina, tak věřím, že to příliš nebude vadit a majitele blogu to příliš nerozhodí popř. rovnou nenaštve. Jako testovací období jsem zvolil od dnešního dne až po 6. 7. 2009.

Snad období přetřásané krize dolehlo i na reklamu typu "zvýrazňovat slova", která se stává neefektivní resp. příliš málo poptávanou. Uvidíme.

Díky všem za jejich pochopení.