Úplnou náhodou jsem zjistil, že nefunguje dobře výběr barev u textu titulku. Byl to starý skript, který už je dávno překonaný.
Nahradil jsem ho novým. Fantastickým, který funguje lépe než bych si dokázal představit :)
velmi dobrý výběr barev
Před chvilkou jsem všem upravil YouTube na blogu. Výrazná změna je, že se video roztáhne až kam ho vaše stránka pustí. V naprosté většině přes celou šířku stránky. Je to tedy jen kosmetická změna. Teď už se nemusíte trápit jaké největší možné rozměry můžete použít a počítat proporce, aby nedošlo k deformaci.
Druhá změna, která není vidět, ale je důležitější je, že Google přestává podporovat staré umístění youtube do OBJECTU. Za pár dnů by už místo videí bylo jen černo nebo chybová hláška. Automaticky se tedy převádí do nového formátu - nemusíte nic předělávat. Jsem si jistý, že by to nikdo nedokázal 100%tně ohlídat a byla by to hrozná práce. Proto jsem zvolil raději systémovou změnu.
Už v tuto chvíli je v administraci možnost volby nového počítadla. Je v něm navíc zobrazena položka VČERA. Počítadla počítají dobře a je v nich dobrý přehled, bohužel z nich nešlo vyčíst jaká je vlastně návštěvnost za jeden den. Počítat by se mi to nechtělo a číhat každý den na půlnoc už vůbec ne. Nyní ta možnost je.
Data se načítají až od dnešního dne a proto tam dnes bude včerejší návštěva nulová. Po půlnoci by čísla měla naskočit. :)
Právě jsem vylepšil statistiky podle ZEMÍ. Dosud se hodně zobrazovaly položky jako nezjištěno, provoz internetu, ISP a obchodní společnosti.
Stará verze zemi poznávala jen podle domény z IP adresy. Spousta adres nemá překlad a nejde zjistit z jaké domény jsou. Také doména .net nejde spárovat s žádnou zemí.
takto velký podíl záhadných zemí bude už minulostí
Vylepšil jsem mobilní verzi, aby prošla "certifikací" Google. Týká se to jen velkých obrázků a videí z youtube. V podstatě všechny obrázky větší než 300px se upraví na 100% šířků a k tomu se dopočítá % výšky.
Zároveň jsem upravil maximální šířku stránky, takže mobilní verze je dobře sledovatelná i na širokém monitoru a není to ohyzdné.
Co si od toho slibovat? Větší spokojenost čtenářů blogů, že nemusí rolovat do stran a vše vidí opravdu dobře a krásně uzpůsobeno pro mobil. Vzhledem ke spokojenosti Google pak odkazy na vaše blogy při mobilním vyhledávání posune výš = více čtenářů. :)
Máte blog už tak dlouho, že potřebujete další zaheslovanou rubriku s jiným heslem pro jinou partu čtenářů?
Je to už dlouho, co jsem tuto žádost dostal poprvé a nyní znovu od Sargo. Protože se Píše.cz už tolik nevěnuju rozhnodnul jsem se vyhovět. Od tohoto okamžiku lze zvolit druhou rubriku a druhé heslo. Můžete mít samozřejmě heslo stejné a mít tak dvě rubriky pro tytéž lidi.
Porovnání Netmonitor vs Google za 1 den nepřinešlo žádné překvapení. Rozdíly byly jen pár %. Na bázi měsíce to je už jiná liga.
Přijde mi, že Google počítá UIP za každý den a měsíc je jako součet těchto čísel. Netmonitor ukáže skutečné UIP za MĚSÍC. Čísla jsou tak podstatně nižší. Pro mě to byl šok.
Čísla UIP jsou dost neporovnatelná, ostatní v rámci nějaké větší tolerance.