Článek Uživatel mobilu jako jednička?

Vložit nový komentář

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.

Komentáře k článku: Uživatel mobilu jako jednička?

09. 03. 2015 - 14:21

jm: Pokud výkon je klik na reklamu, tak mi to připadá v souladu s mou uživatelskou zkušeností: každý den klikám na spoustu reklam v telefonu - akorát že nechtěně, protože se netrefím, nebo se reklama objeví se zpožděním po načtení stránky atd. U desktopu se mi málokdy stane, že bych se netrefil a klikl na reklamu omylem.

09. 03. 2015 - 14:36

Pavel: zrovna u mě bych řekl, že jsou reklamy úplně mimo možné klikací zóny, ale jinak je to pravděpodobné

09. 03. 2015 - 18:47

Sargo: Přesně to jsem chtěla napsat - s tím omylem klikáním

09. 03. 2015 - 21:59

V: no byl jsem propagátor mobilní verze poradte a teĎ se tam bude cpát reklama? No taková je doba. Myslím si, že větší zisk je ale daný rozšířeným a líným androidem, než se něco pohne tak omylem kliknu a také tím, že na mobilu se trochu hůře blokuje. Déky omylům mám myslím skóre kliků na reklamu mobiločítač tak 98:2

10. 03. 2015 - 12:50

Pavel: to nebude omylem, ten proklik není zase tolikrát větší než u PC verze, ale CPC je tam vyšší.

26. 05. 2015 - 14:28

V: no nehodlám se přít, ale moje zkušenost je přesně stejná jako první příspěvěk - 100% případů jsou omyly. Na počítači, no možná 1-2% kdy se ukliknu, že kliknu a jak se stránka načítá tak kliknutí vezme reklama. To samé hodnocení příspěvků na idnes, tam je šance dát omylem + nebo - dost velká na mobilu, v počítači se to nestane.