Komentář, na který odpovídáte

29. 03. 2008 - 11:52
 

právník: takovou kontrolu při vkládání si u větších projektů nedokáži představit. V podstatě se lze podívat na příklady jako YouTube nebo Google AdWords. Zde můlže existovat jakýsi základní filtr například při inzerci registrovaných značek na které je ochranná známka (GAW), anebo zveřejňování autorských videoklipů zpěváků atd. K tomu je ale vždy třeba ruční kontrola i když může nějaký automat "dát echo" provozovateli. podobně to například dělá český Seznam u své PPC reklamy. U fór a podobný masových záležitostí, kde se může o registrované značce psát volně (viz problematika autorského zákona), je to skutečně až na základě upozornění. To nakonec vyplývá i z již zvečejněných judikatur. Pokud tedy administrátor Poraďte byl upozorněn na existenci protiprávního obsahu, a to jak vyplývá z článku, byl, pak by měl zakročit. podobný příklad jsme řešili u jednoho z českých videoserverů, kde byly zveřejněny videoklipy nahrané z TV. Poté, co se daná TV ozvala, musel provozovatel klipy stáhnout.

Vaše odpověď

Přihlášení
jméno:heslo:ze serveru:
vaše jméno:
vaše www: http://*
opište kód:

Pozn.: označená pole nejsou povinná. Odkaz na www bude zobrazen pod Vašim komentářem, pokud se jedná o odkaz na blog.