Titulek je pravdivý doslova. Před x měsíci nebo roky mě napadlo předělat stránky na domény 3. řádu. Tedy např dopisy.protebe.cz. Vypadalo to docela dobře, ale na to jak jsou to malé stránky je to zbytečná komplikace. Ráno jsem si řekl, že to dám do pořádku tedy na protebe.cz/dopisy/ atd.
Tu hodinu tomu prostě obětuju. Jo, hodinu. Nakonec z toho byly hodiny 4. Ale povedlo se. Původní URL jsou přesměrované, takže žádný error ze starého odkazu.
Já vím, jsou to stránky tak pro teenagery, ale i spousta babiček mi psalo, jak jsou to dobré stránky... a prostě podle mě potenciál mají. Sice menší, ale nějaký přece.
Vůbec to nebylo v plánu, ale vzniklo nové logo pro rychlé online hry. Vzniklo náhodou, když jsem upravoval grafiku pro Facebook. Zalíbilo se mi tolik, že jsem ho dal i na web. Dokonce i na anglickou mutaci. Myslím, že vypadá dobře. Dokonce krásně zasahuje do menu, což je vynikající a vypadá to dobře. Trochu problém se stínováním, ale Photoshop a Fireworks umí dost.
jednoduché a přesto hezké :)
Nikdy jsem si nemyslel, že bych měl eshop. A nikdy jsem si nemyslel, že by můj eshop mohl mít vánoční frmol. A obojí se stalo :)
Vánoční frmol = 3 objednávky za jeden den. Nic dramatického, ale je to velký výkyv. Mám pár objednávek za měsíc. Eshop se neustále vyvíjí a já se pomalu učím, co jak dělat. 3 Objednávky zní asi dost směsně, ale je to třeba stejné číslo jako za celý měsíc např v květnu :-D
Máte blog už tak dlouho, že potřebujete další zaheslovanou rubriku s jiným heslem pro jinou partu čtenářů?
Je to už dlouho, co jsem tuto žádost dostal poprvé a nyní znovu od Sargo. Protože se Píše.cz už tolik nevěnuju rozhnodnul jsem se vyhovět. Od tohoto okamžiku lze zvolit druhou rubriku a druhé heslo. Můžete mít samozřejmě heslo stejné a mít tak dvě rubriky pro tytéž lidi.
Je to už měsíc to Tučňák 3.0 zaútočil a jsem si na 100% jistý, že i na mě. Google mě potrestal, že mi přestal posílat polovinu lidí.
A chjo. Takže jsem musel vyzkoušet nástroj Distancování se od odkazů.
Jak poznat ty špatné odkazy? Čert ví, pro mě je logika jasná. Spousty odkazů a stejné strany. Vykradači přes RSS tolik nevadí, na každou stranu hodí jeden odkaz. Jsou jich stovky, ale svým způsobem unikátní. Ale co si Google pomyslí, když na jednu URL vede 200 odkazů?
Porovnání Netmonitor vs Google za 1 den nepřinešlo žádné překvapení. Rozdíly byly jen pár %. Na bázi měsíce to je už jiná liga.
Přijde mi, že Google počítá UIP za každý den a měsíc je jako součet těchto čísel. Netmonitor ukáže skutečné UIP za MĚSÍC. Čísla jsou tak podstatně nižší. Pro mě to byl šok.
Čísla UIP jsou dost neporovnatelná, ostatní v rámci nějaké větší tolerance.
Zkouším takovou primitivní věc: pokud přijdete na Poradte.cz a bude mít aktivní AdBlock zobrazí se následující obrázek místo banneru.
nefunguje na všechny verze AdBlocku