22. květen 2013 v 09.49 | rubrika: blogy píše.cz
Dostal jsem takový nápad a možná to tu někoho osloví. Nejde o bůh ví jak zajímavou částku. Na druhou stranu od vás vyžaduje pouze 30-60 minut "práce", což částku nečiní nezajímavou. |
přečteno: 1.305x | komentáře (27)
|
15. květen 2013 v 08.14 | rubrika: poradte.cz
I na Poradte.cz se zakládají otázky s úmyslem vložit si tam později reklamu sám na sebe. Někdo takhle přijde s otázkou, kde si nechat vyrobit vizitky a druhý den si sám odpoví i s odkazem na svou firmu. V drtivé většině se to provalí a taková odpověď se umaže ke vzteku původního autora. Je pak zábavné sledovat jak se každý týden pokouší vložit svoji reklamu stůj co stůj. Systém ho nepustí a jen mi pošle o tom hlášku. Naučil jsem se částečně tyto otázky poznávat předem a často si je dám do sledovaných. Dobrých 50% se potvrdí, že byly založeny jen pro reklamu sama sebe. Docela dobrý úspěch v tipování. :) Není jich moc, ale neměly by být žádné. Včera jsem dostal anonymní SMS: To si vážně myslíš, že nevím, že jsi to ty, ten na tech Odp*vedi.cz? |
přečteno: 193x | komentáře (2)
|
13. květen 2013 v 10.43 | rubrika: servery všeobecně
Co si budeme lhát. Peněz je v reklamě čím dál méně resp, čím dál nižší ceny prokliku až jeden znervózní, že Google adsense předběhnul Seznam resp Partner.sklik.cz nebo mu alespoň vzal vítr z plachet. Sice je v internetové reklamě rok od roku více pěnež, ale stále většina proudí úzkými kanály rovnou na titulku Seznamu, na Idnes apd. Kontextovou reklamu reklamní agentury stále nemají rádi. Vědí proč. Nikdo by je nepotřeboval, ani jejich okaté slevy. Nedalo mi to nevyzkoušet po roce znovu. Vybral jsem si jednu rubriku a na jednom místu jsem nechal zobrazovat Seznam vs Google v poměru 1:1. Jednou se zobrazila ta reklama, jednou druhá. Maximálně spravedlivé. |
přečteno: 846x | komentáře (2)
|
Zkraceno.cz - zkraťte si odkaz
26. duben 2013 v 15.43 | rubrika: servery všeobecně
Původně to měl být pomocník Poradte.cz, kde zlobily některé odkazy. Nakonec se to povedlo vyřešit a tahle pěkná doména zkraceno.cz zbyla. Bylo mi ji líto pustit, takže jsem zkracovač stejně udělal. Vím, že jich je na internetu až přespříliš. Na druhou stranu si myslím, že je uživatelsky přívětivý a má i nějaké vychytávky, které každý konkurenční projekt nemá. Uvidíme jestli si najde cestu mezi uživatele nebo bude zapomenut. Už pár večerů jsem vymýšlel logo, které jsem nakonec nepoužil - pokud nepočítám favicon, kde je malinké. Celé dopoledne jsem vymýšlel design, abych pak nakonec všechno zahodil a udělal to maximálně jednoduše. Většinou to tak mám, že si musím proklestit cestu slepými uličkami, abych našel kýžené řešení. Je to trochu zdlouhavé :) ![]() jednodušší design nevymyslíš :)
|
přečteno: 133x | přidat komentář
|
Výpadek serveru a závislost?
23. duben 2013 v 15.17 | rubrika: servery všeobecně
![]() Co mě však zarazilo byl bleskový návrat návštěvnosti po opětovném spuštění. Už první minutu se návštěvnost Poradte.cz vrátila na obvyklé hodnoty, resp na ještě vyšší. Copak opravdu všichni čekali až se server zase vrátí do života a aktivně mačkali F5, aby byli první? Čert ví, ale vypadá to úchvatně. Podle statistik bylo po spuštění % nových vs stálých uživatelů přibližně stejné jako obvykle. Nových pochopitelně o něco více. |
přečteno: 132x | přidat komentář
|
Pohlednice jsou zpět
19. duben 2013 v 11.16 | rubrika: protebe.cz
Po docela dlouhé době jsem vrátil pohlednice na Protebe.cz. Původně tam byla slušná sbírka krásných pohlednic, ale nebyla u nich ošetřená autorská práva. Předloni jsem za to zaplatil slušnou fakturu pochybné firmě Profimédia. Co bych se s nimi hádal... už o nich nechci slyšet. Podle mého to je stejný případ jako když zloděj křičí chyťte zloděje. Jejich cenám nevěřím ani píď... A dostat z nich daňový doklad? Na to si vyhraďte půl roku! Tentokrát jsem zkusil štěstí u mého bývalého učitele, který občas fotí a poměrně úspěšně. Něco chci ještě doplnit sám a něco ještě zkusím najít u nějakých amatérů, kteří budou možná rádi, že se mohou prezentovat výměnou za odkaz. |
přečteno: 214x | komentáře (3)
|
Domény jako nástroj
26. březen 2013 v 07.37 | rubrika: servery všeobecně
Dlouho mi bylo záhadou proč někdo koupil doménu, kterou jsem nechal expirovat a držel si ji rok dva a pak ji zase pustil. Mezitím na ní bylo pár reklam a jinak nic. Že by ji někdo měl jen na to, že tam občas někdo přijde ze zvyku? I kdyby to bylo 50-5lidí/den (více těžko, to bych si jí možná ještě nechal), tak při průměrném kliku někde kolem 0,5% by to nezaplatilo ani samotnou doménu. Pravda je, že by její rank šel předat na jinou doménu. Dlouho se mi to nechtělo zkoušet, ale po tom co spadly ceny za doménu .cz na 145,-/rok je to sranda. Nastává otázka jak sehnat expirující doménu se zajímavým hodnocením. Jedině v aukci. Dělám to jednoduše. Jsem ochotný zaplatit max 200,-. Když to vyjde dobrý, když ne, svět se nezboří. První jsem koupil za 1,-, ale v nové politice se asi nedá dostat pod 200,-. Včera jsem takhle zakoupil třetí doménu. Jako první má smysluplný název, že by se dalo uvažovat o jejím prodeji v budoucnu. Celkově jich chci zkusit 5-10. Ještě nevím. Ono vymýšlet na každou nějaký jedinečný obsah je pěknej opruz. Zvláště, když nevím jestli to k něčemu je. Dá se říci, že na takové doméně se udělá malinká fanouškovská stránka jiné stránky, např. jen 3 stránky obsahu. Na každou takovou doménu chodí 15-30 UIP/měsíc. Žádná velká paráda. |
přečteno: 134x | komentáře (1)
|