Poradte.cz zvítězilo nad DHL

25. březen 2014 | 19.34 | rubrika: poradte.cz

Trošku nabubřelý nadpis, ale pravdivý. Když zadáte do Google "mezinárodní centrum přepravy" je Poradte.cz na prvním místě a za ním DHL :)

Každopádně odkaz na https://www.poradte.cz/volna-diskuze/8649-mezinarodni-centrum-prepravy.html vás odkáže na otázku, kde se řeší nový podvod v česku. Snad nenaletí spousta lidí jako obvykle.

mezinarodni centrum prepravy
Poradte.cz první, DHL druhé :)

žádné komentáře | přidat komentář

Kde nakoupit Lipol baterie?

16. březen 2014 | 17.22 | rubrika: lipolbaterie.cz

To je přece jasné: u mě :)

Udělal jsem si eshop. Tahle oblast mě nikdy nelákala, až jsem konečně našel svůj obor. A co když objednám a neprodám? Nevadí, užiju si to pro sebe a trápit mě to nebude. Je to taková zkouška. Bude to pořád malý eshop - pár důležitých produktů. Nechci si hrát na konkurenci velkých a zavedených, to není můj cíl.

Bohužel protože jsem plátce DPH je cena vyšší o 21% než bych si přál a nevydělá na tom nikdo jiný než náš stát. chjo.

I tak jsou ceny konkurenceshopné. Vždyť koukněte sami: lipol baterie.

lipolbaterie
stránky nejsou zdaleka hotové. Věnoval jsem jim v podstatě jen sobotu a kousek neděle. Chtějí více času.

žádné komentáře | přidat komentář

(direct) / (none), čert tě vem!

9. březen 2014 | 14.05 | rubrika: poradte.cz

Poslední dny mi jde návštěvnost pěkně nahoru přes trend, kdy se otepluje a lidé jdou raději ven než aby byli doma. Krásně je to vidět v létě: krásné počasí = málo lidí na internetu, hnusné = plno lidí :-D

Nemám šanci zjistit odkud jdou! Byla zmínka v rádiu? Nebo snad vyšel nějaký článek na internetu, kde nebyl odkaz? Čert ví a já se zřejmě nikdy nedozvím.

Zkusil jsem napsat pěti poslední registrovaným lidem... jedna se registrovala omylem a druhá našla Poradte.cz na internetu jako drtivá většina ostatních.

direct - none
odkud jdou a proč? Nikdo neví...

(direct) / (none), čert tě vem!

žádné komentáře | přidat komentář

Seznam a jeho fulltext

6. březen 2014 | 08.48 | rubrika: servery všeobecně

Vyhledavače jsou pořád takovým tajemstvím a nikdo přesně neví, co čekat. Před pár dny jsem aktualizoval nějaké texty. Google to zaznamenal prakticky ihned. Od Seznamu jsem očekával změnu v rámci týdnů a světe div se, trvalo to asi jen týden. Takže docela dobrý.

Co mě překvapilo je, že Seznam si drží jak starý tak i nový text na jednu stejnou stránku. Divný systém.

poradte
nový text a starý text - ale jiná doména, cajk

poradte2
starý text na stejnou doménu viz předchozí obrázek

žádné komentáře | přidat komentář

Poradna Poradte.cz - vylepšení

27. únor 2014 | 08.11 | rubrika: poradte.cz

Mám to vcelku nárazové. Většinou měsíc neustále nědo vylepšuju, předělávám a pak měsíc skoro nic a zase dokola. je to asi jediná možnost jak to vydržet dlouhá léta. :)

Občas se kouknu na konkurenci jak se s nějakým problémem vypořádali oni, jak to řeší. K mému údivu spoustu věcí neřeší vůbec. Bohužel tu nechci psát konkrétně, co neřeší a jak jsem to vyřešil já a kolik mi to dalo práce a kolik ještě dá, protože bych jím tím poskytnul návod a zase tak hodný být nechci.

Je pravda, že vyhledavač Google je zrovna tak chytrý, že se mu napovídat skutečně moc nemusí. Sám ví co a jak. Na druhou stranu proč mu nejít naproti? :)

Jestli to má nějaký smysl ukáže čas. Zatím se Poradte.cz v konkurenci poraden drží. Po šíleném říjnu/listopadu se vrátila na místo lídra, kam patří :-D Sice mi v listopadu uniklo spoustu peněz, ale na druhou stranu jsem byl pod tlakem a vymyslel další spoustu věcí v čem se zlepšit. Jaký to bude mít vliv uvidíme v tomto roce.

žádné komentáře | přidat komentář

Míra prokliku

4. únor 2014 | 13.40 | rubrika: servery všeobecně

Podle článku byl průměrný proklik v CZ v roce 2013 cca 0,23%. Moje čísla jsou poněkud vyšší cca 0,3 - 0,6% a to jsem slyšel, že zdaleka to nejsou ta nejlepší čísla, kterých lze dosáhnout.

Nutí to k zamyšlení, proč je průměr tak nízký. Nekvalitní stránky, kde se nikdo dlouho neohřeje můžeme pominout. Pochybuji, že jejich množství meziročně narostlo. Z vlastní zkušenosti můžu potvrdit, že mít na stránce mnoho reklamy nemá smysl. Nechal jsem se přesvědčit k vyzkoušení jedné obrovské reklamy, která měla mít super proklik a vůbec.

Velikost se mi nehodila a tak dostala maximálně VIP místo na stránce. Proklik neměla špatný, zisk také ne. Po týdnu jsem kouknul do tabulek a zjistil, že to co jsem vydělal na ní, to mi chybělo na reklamě původní - která byla na svém místě o kousek níž. Zbytečně jsem si na web dal nehodící se reklamu.

komentáře (4) | přidat komentář | přečteno: 167x

Změna času, kdy přeřídit hodinky

30. leden 2014 | 09.10 | rubrika: servery všeobecně

Při dnešních cenách domén pod 200,-/rok není problém si jen tak nějakou koupit na zdařbůh. Zaujal mě žebříček nejhledanějších slov. Změna času? No to by mě fakt nenapadlo. Sice pík jen 2x za rok, ale o to zajímavější.

Vlastně si od toho nic neslibuji. Nějaký zisk už vůbec ne. Na druhou stranu můžu sledovat jak si vyhledavače poradí s novou doménou a jak moc ji dokážu dostat nahoru.

Zatím má historii cca 14 dnů a dostat jí nahoru nebyl problém, dál už to půjde asi z tuha. :)

zmenacasu
tohle je docela úspěch vs minimum investovaného času